می تواند بیماری های کلیه درمان سلول های بنیادی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیماری های کلیه درمان سلول های بنیادی

می تواند بیماری کلیه درمان سلول های بنیادی؟ بیماری کلیه یک بیماری کلیوی ایمنی دارو است. سیستم ایمنی بدن یک سیستم حفاظتی در بدن ما است. یک بار آن را اختلال می رود، انواع بسیاری از علائم ناشی از خواهد شد.

ارتباط بین بیماری کلیه و سیستم ایمنی بدن

بیماری کلیه یک بیماری کلیوی ایمنی دارو است. سیستم ایمنی بدن یک سیستم حفاظتی در بدن ما است. هنگامی که مواد مضر خارجی (آنتی ژن) به بدن حمله، سیستم ایمنی بدن آنتی بادی خواهد شکست دادن آنها تولید کند. در نهایت، آنتی بادی آنتی ژن با خواهد کمپلکسهای ایمنی را تشکیل می دهند و در نهایت می شود به بیرون از بدن تخلیه می شود. سپس، بدن انسان عادی ما از بیماری بهبود می یابند.

با این حال، سیستم ایمنی بدن نتواند به عملکرد طبیعی. به عنوان یک نتیجه، کسانی که کمپلکسهای ایمنی در کلیه سپرده خواهد شد. اگر این کمپلکسهای ایمنی می تواند در زمان نمی تواند حذف شود، آن را به التهاب گلومرول شود. گلومرول فیلتر اساسی در کلیه ها و هر کلیه یک میلیون گلومرول تشکیل شده است. اگر گلومرول فقط inflammed، اگر التهاب می تواند کنترل شود، گلومرول خواهد نرمال بهبود می یابند. در غیر این صورت، گلومرول تبدیل خواهد شد و در نهایت اختلال نکروزه. هنگامی که گلومرول نکروزه می شوند، آنها نمی خواهند برگشت است.

می تواند بیماری کلیه درمان سلول های بنیادی؟

سلول های بنیادی است یک نوع از درمان با هدف اختلال سیستم ایمنی درست است، آن را می توانید حذف کمپلکسهای ایمنی و تسکین علائم بیماری کلیه است. همکاری با سایر درمان ها، این نوع از درمان می تواند تمام کسانی که نشانه های بیماری های کلیوی زنده کرده ام. چه چیزی بیشتر، می تواند کلیه را از تخریب بیشتر محافظت می کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد سلول های بنیادی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: